Is bemiddeling van KlachtenKoning gratis?

Sponsor? Welkom!

Om maar meteen met die deur in huis te vallen: van bedankjes alleen kan KlachtenKoning niet bestaan. Dus is het wachten op een sponsor die de missie (vastgelopen consumentenklachten alsnog helpen oplossen) ondersteunt. Ja, dat is het droomscenario. Ook adverteren op KlachtenKoning is een mogelijkheid. Voor alle informatie, mail naar: ton@tonbroek.nl

Vergoeding: in onderling overleg

Vooralsnog vraagt KlachtenKoning een redelijke vergoeding om hulp te bieden. In dit verband: het kost de nodige tijd en energie om een vastgelopen consumentenklacht weer vlot te trekken. En daar hoort (bij een bevredigend resultaat) een passende vergoeding bij. De op de site toegevoegde betaalbutton komt dus niet uit de lucht vallen.

Hoe werkt de bemiddeling van KlachtenKoning precies?
Je bent er zelf niet in geslaagd je klacht opgelost te krijgen? Hoog tijd om KlachtenKoning in te schakelen! Bepaal eerst voor jezelf met welke oplossing je tevreden bent. En welk bedrag je er voor over hebt om je klacht opgelost te krijgen. KlachtenKoning gaat of akkoord met het door jou voorgestelde bedrag, of komt met een (redelijk) tegenvoorstel. Criterium is dat de bemiddeling van KlachtenKoning je aanzienlijk meer opbrengt dan dat het je kost. Kijk in dit verband maar even naar het uurloon van een advocaat. Inzet (tot aan het gaatje) om een goede oplossing uit het vuur te slepen, is gegarandeerd. Want adel verplicht. Tot slot: als we met elkaar in zee gaan, geef je ook toestemming dat de betreffende case op deze site wordt beschreven. Ja, precies zoals dat ook altijd in Metro gebeurde.

Klacht niet opgelost? Geld terug!
Slaagt KlachtenKoning er niet in om een (vooraf bepaalde) bevredigende oplossing van je klacht uit het vuur te slepen? Dan wordt het door jou aan KlachtenKoning overgemaakte bedrag retour gestort. Logisch!

#Donaties
Donaties om de missie van KlachtenKoning te steunen, zijn welkom natuurlijk.