Klacht melden bij KlachtenKoning

Klacht

Klacht melden

Kom je maar niet langs de afweerlinies van bedrijven? Schakel KlachtenKoning Ton Broekhuisen in! Je klacht melden (inclusief toelichting plus gewenste oplossing) kan via onderstaand contactformulier. Of via e-mail: ton@tonbroek.nl. Bij selectie krijg je bericht. Om misverstanden in de kiem te smoren volgen hierna de spelregels om een klacht langs de denkbeeldige douane van KlantenKoning te loodsen.

Spelregels kort op een rijtje

  • De consument in kwestie moet zijn / haar best al (aantoonbaar) hebben gedaan om een klacht opgelost te krijgen
  • Een klacht moet reëel (en onderbouwd) zijn. Bij publicatie op deze site wordt de consument met naam en woonplaats vermeld
  • KlachtenKoning is een soloproject van Ton Broekhuisen. Niet elke klacht kan in behandeling worden genomen. Je krijgt bericht als je klacht wordt geselecteerd
  • Vorstelijke Schouderklopjes voor klantvriendelijke / servicegerichte bedrijven zijn welkom. Mits goed onderbouwd. Ook hier geldt: je krijgt bericht als je nominatie wordt geselecteerd
  • KlachtenKoning vraagt een (schappelijke) vergoeding voor zijn bemiddeling. Klacht niet opgelost?  Geld terug!

Meld hier je klacht

Wil je een klacht melden? Vul onderstaand formulier in!

* Verplicht veld

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *