KlachtenKoning: eerste hulp bij consumentenklachten

KlachtenKoning

Dovemansoren

Als consument moet je maar hopen dat het product dat je koopt, of de dienst die je afneemt, voldoet aan de gestelde verwachtingen. Anders ben je gedoemd een klacht in te dienen. Gedoemd: veel bedrijven hebben hoge afweerlinies. Trefwoord: dovemansoren. Gelukkig biedt KlachtenKoning eerste hulp bij consumentenklachten.

KlachtenKoning = Ton Broekhuisen

KlachtenKoning is een initiatief van voormalig Metro-breekijzer Ton Broekhuisen. De missie is onveranderd: consumentenklachten aan een oplossing helpen. Prettig om te weten: in dit geval bieden in het verleden behaalde resultaten wél de nodige garantie! Werkwijze KlachtenKoning in trefwoorden: objectief, inzet, ervaring, vastberaden, integer, bemiddelen, oplossingsgericht, hoor en wederhoor.

Ongelijke strijd

De winnende gedachte achter KlachtenKoning is briljant van eenvoud. Enerzijds is er geen bedrijf dat op negatieve aandacht zit te wachten. Anderzijds levert een goed opgeloste klacht bedrijven de best mogelijke feedback op om de kennelijk haperende service te optimaliseren. Ja, naar het niveau van een Vorstelijk Schouderklopje. Een herkansing van jewelste dus. In alle gevallen met de consument als grote winnaar.

Over Ton Broekhuisen

Ton Broekhuisen is (bedrijfs- en sport)journalist, copywriter, columnist (onder meer honderden columns voor Metro), toetsenbordschutter/blogger, ghostwriter én klachtenbemiddelaar. In die laatste hoedanigheid loste hij drie jaar lang wekelijks (juni 2013 tot juli 2016) talloze consumentenklachten op namens Metro. Rubriek: Van Klacht Naar Pluim? Als KlachtenKoning pakt Ton zijn breekijzer weer op.

Klacht melden   Direct doneren   Contact